gecko's blog

水中写真でコンデジの限界に挑戦!

◎  Highway star / Deep Purple 

海に潜れないので海ネタに乏しい8月。
ふつう最高のシーズンなんですけどね。
まあ忙しいし仕方がない。
そんなわけで、往年の名メタルのご紹介。
今日はイギリスのロックバンド、Deep purple から Highway star です。
Deep purpleといえば、どんな人でも聞いたことのある「ジャッ ジャッ ジャーン  ジャッ ジャッ ジャジャーン」 のリフで有名な Smoke on the water が一般的ですが、Highway star も負けず劣らずの名曲です。
車に乗るときにガンガンで流したい曲ですが、スピード出しすぎには注意です。





Deep purple
Highway star




Nobody gonna take my car
I'm gonna race it to the ground
Nobody gonna beat my car
It's gonna break the speed of sound
Oooh it's a killing machine
It's got everything
Like a driving power, big fat tyres and everything

I love it, and I need it
I bleed it
Yeah, it's a wild hurricane
Alright, hold tight, I'm a highway star

Nobody gonna take my girl
I'm gonna keep her to the end
Nobody gonna have my girl
She stays close on every bend
Oooh she's a killing machine
She's got everything
Like a moving mouth, body control and everything

I love her, I need her
I seed her
Yeah, she turns me on
Alright, hold tight, I'm a highway star

Nobody gonna take my head
I got speed inside my brain
Nobody gonna steal my head
Now that I'm on the road again
Oooh I'm in heaven again
I've got everything
Like a moving ground, throttle control and everything

I love it, and I need it
I seed it
Eight cylinders all mine
Alright, hold tight, I'm a highway star

Nobody gonna take my car
I'm gonna race it to the ground
Nobody gonna beat my car
It's gonna break the speed of sound
Oooh it's a killing machine
I it's got everything
Like a driving power, big fat tyres and everything

I love it, and I need it
I bleed it
Yeah, it's a wild hurricane
Alright, hold on tight, I'm a highway star
I'm a highway star, I'm a highway star



------------------------------------------------------------------------------
俺の車は誰にも渡さない
地の果てまで走らせてやる
俺の車は誰にも負けない
音速だってぶっちぎる
こいつは殺人マシーンさ
こいつがなけりゃ生きていけない
すごいパワー、ぶっといタイヤもなんでもあるぜ

愛してる、こいつがなきゃダメだ
鼻血を吹くぐらい
まるで吹き荒れるハリケーンさ
ようし、しっかりつかまっとけ、俺はハイウェイスター

俺の女は誰にも渡さない
彼女は死ぬまで俺のもんだ
俺の女は誰にも落とせない
どんなカーブにだってついてくる
彼女は殺人マシーンさ
彼女がいなけりゃ生きていけない
艶かしい唇も、その体も最高だ

愛してる、お前がいなきゃダメだ
孕ませてやる
彼女は俺をかきたてる
ようし、しっかりつかまっとけ、俺はハイウェイスター

俺の前は誰も走らせない
俺は完全なスピード狂だ
俺の前には誰も出られない
俺はここに帰ってきた
ここは高速という名の天国さ
俺にはなんだってある
走り去る大地、スロットル全開だ!

愛してる、こいつがなきゃダメだ
鼻血を吹くぐらい
8気筒エンジンは俺のもんだ
ようし、しっかりつかまっとけ、俺はハイウェイスター

俺の車は誰にも渡さない
地の果てまで走らせてやる
俺の車は誰にも負けない
音速だってぶっちぎる
こいつは殺人マシーンさ
こいつがなけりゃ生きていけない
すごいパワー、ぶっといタイヤもなんでもあるぜ

愛してる、こいつがなきゃダメだ
鼻血を吹くぐらい
まるで吹き荒れるハリケーンさ
ようし、しっかりつかまっとけ、俺はハイウェイスター




COMMENT FORM

アラックです。
青春を思い出しました。
DEEP  PURPLE ぞっこんでした。
その後は、RAINBOWです!

2010/08/06(金) |URL|アラック [edit]

>>アラックさん
勝手なイメージですがアラックさんがDeep purple好きとは意外でした。
今聞いてもいい曲ですよね。

2010/08/07(土) |URL|DI [edit]
  • URL:
  • comment:
  • password:

Trackback

トラックバックURL:http://geckoshouse.blog80.fc2.com/tb.php/612-90aa5992


back to TOP